måndag 20 augusti 2012

Ju mindre du öppnar ditt hjärta till andra, desto mer lider ditt hjärta

Augusti passerar lika fort som sommaren, snart är vi inne i den första höstmånaden och jag längtar fortfarande efter sol! Måste spara pengar och åka utomlands, till solen!! De är ett måste!
Iaf så hade jag en kul flygfest och i fredags var vi i Lindesnäs vilket också var en trevlig kväll! :)
Just nu fylls mina dagar av skratt, sena kvällar och underbart sällskap. I natt väntas jobb, men innan de tänkte jag gå hem till min kära Sarah :) <3
Och imorgon ska jag träffa Karin, som jag saknat så otroligt mycket!!!!
Låter de bli ett kort, glatt och positivt inlägg. Jag tänker le så länge de vara!
Puss på er!

2 kommentarer:

  1. Saknar dig oxå bästa Ninni!!! <3
    blir skojjigt värre imorgon! :D
    puss och massa kärlek från K

    SvaraRadera
  2. helt underbart! :D <3 massa massa kärlek!!!!

    SvaraRadera