lördag 4 augusti 2012

kvällarna blir mörka...

Augusti är här och jag börjar inse att nån sommar blir de nog inte detta år... tråkigt! Ville ju bli bruuuun! :s menmen!
Storänget i lördags var iaf skit kul! Fy tusan så bra Jolley Gerorge i öltälte va, as grymma låtar!!! :D
Vädret sög ju, de åska ju och spöregna ett tag men när vi kom till storänget sluta de precis! :)
Annars har jag bara jobbat på, jobbar hela denna helg så de har varit lugnt, tog 2 cider vid Fia igår bara och umgick, såg på handboll och åt ost och kex, sen hängde vi med grabbarna (Tim, Pontus och Göran) ett tag. :p  I torsdags spela vi (Samma gäng som igår )  lite 21 ( basket) vid skolan :)  Tog även en promenad med Carro :) <3 sen blev de jobb på natten.
I morgon väntas jobb igen sen ska jag till mamma och hälsa på, får träffa brorsan då också, saknat han! Inte sett han på skit länge känns de som, ändå träffa jag han på storänge en sväng i lördags :p
I helgen tänkte jag ta mig på flygfesten på lördagkväll :) hoppas de blir folkigt då me och inte bara på fredagen för då jobbar jag natt!
Nu måste jag försöka sova om jag ska orka upp imorgon!
Puss och godnatt!

bjuder på en bild från senaste flygfesten 2009 :)
p.s kär i mitt hår!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar