tisdag 4 september 2012

one day you're in and the next day you're out!

September är här och även hösten, kvällarna är mörka och kalla och löven börjar gulna och falla. 
Jag är sjukt sugen på att göra om hemma, tapetsera/måla om nästan överallt, om bara pengarna fanns och räckte till! 
Får börja lite smått och hoppas de blir av snart! 
Ligger just nu i sängen, har inte kommit längre än så idag. Böt bort mitt jobb pass idag, ska jobba torsdag natt ist och kan ju berätta att de vart ganska mycket nu på senaste tiden, för de första har jag jobbat typ 5 helger i rad nu, jobba egentligen varannan. åkte på fredag och lördag natt nu i helgen, sen jobba jag igår, i morgon torsdag och fredag natt och kanske söndag natt :p denna helg som kommer är ju min natt helg egentligen men eftersom jag tog förra helgen och nu även torsdag natt kunde jag byta bort min lördag så att jag kan gå på de sista storänget ;) 
tänkte spela lite sims nu innan Fia slutar jobbet, då ska vi städa och flytta om lite hemma vid mig :) 
Ska försöka bli bättre på att blogga :) 
jaja,  nu ska jag ge mig, blev inte så mycket vettigt endå!
puss hööj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar